mandag den 17. juni 2013

Granny Squares-tæppe: Status 1

Nu er jeg kommet rigtig godt i gang med firkanterne.

Jeg fik lavet en afprøvning af firkanten med hæklenål str. 3, og jeg valgte at hækle tæppet med nål 3, da firkanten bliver mere luftig og ikke så stiv.

Jeg har hæftet ender på nogle af firkanterne i dag, da jeg slet ikke kan forestille mig at skulle hæfte en million ender, når jeg har fremstillet alle firkanterne. Det kan da tage pusten og lysten fra enhver.

Så status er 6 firkanter, hvoraf der er hæftet ender på 3 af dem.


6 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de altså bare fine!
    Farverne kan jeg jo godt lide - ellers havde jeg ikke valgt de samme ;-)

    SvarSlet
  2. Hold nu op hvor er de bare flotte. Det bliver det skønneste tæppe

    SvarSlet
  3. Super flotte - og hvor er du bare hurtig.
    Jeg hæfter også ALTID ender undervejs, det er simpelthen for træls at sidde med 150 lapper, der skal hæftes...
    Held og lykke med arbejdet, jeg glæder mig til at se det færdigt engang...:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg brugte noget af aftenen på at få hæftet enderne. Det andet er da lige til at tage lysten til at lave det færdigt.

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.