søndag den 27. oktober 2013

Mine kreative messe-indkøb

Jeg forlod selvfølgelig ikke den kreative messe i Fredericia med tomme hænder.

Jeg var heldig at finde en strikket tunika med palietter i siderne. Den passede perfekt, så den røg med hjem til den nette sum af 150 kr. Jeg synes, den er ret fin!




Jeg købte også en utrolig lækker strikkebog med babyopskrifter. Jeg havde først set den til 240 kr hos en anden stand, men i Christel Seyfarths stand lå den og lokkede til den nette sum af 100 kr. Så slog jeg til.

Jeg blev betjent af designeren selv, og mit første indtryk var: Sikke en sød kvinde! Smilende, hjælpsom og meget imødekommende. Jeg blev inden mødet ret betaget af hende flotte, farverige kreationer! Der er dog noget teknik, som jeg skal have lært for at kunne lave nogle af hendes designs, men flotte - DET er de!

Den lækre bog hedder i øvrigt "Velkommen til verden" , og er skrevet af Erika Knight.





Jeg købte også en hæklenål størrelse 6, men den kan jeg simpelthen ikke finde, efter jeg er kommet hjem. Jeg må have tabt den, desværre. Det går nu nok alligevel ;-)

6 kommentarer:

  1. Jeg synes også det er en fin tunika.
    Og hvem der dog bare kunne strikke, for så tror jeg da også at jeg skulle have fat i den bog. Det ser ud som om der er rigtig mange fine ting i den.
    Øv øv med hæklenålen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også bare rigtig fin. Jeg kan godt lide, at det enkle bliver brudt med en række pallietter. Elsker glimmer!

      Slet
  2. Jeg er vild med din tunika og ligeledes din fine bog (vi (svigerdatteren) skal jo have et lille ny i familien til Januar :-) Gode og billige køb :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor spændende med et lille nyt familiemedlem. Der er mange skønne opskrifter i bogen, så den har mine varmeste anbefalinger.

      Slet
  3. Heldigt du lige ventede med bogen...og så fandt den til den pris.
    Toppen er vildt sød til dig...den klædte dig rigtig godt. Og så til den pris.
    Tak for turen i øvrigt....hyggelig og sjov dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Laila. Jeg synes også, den sidder godt. Det er jo altid, at man er så heldig.

      Det var nemlig en superhyggelig dag, som vi helt sikkert gør om igen <3

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.