onsdag den 19. februar 2014

Der kæmpes med nye hækleteknikker

Jeg er blevet lidt bidt af MyBoshi-huerne, efter jeg hæklede den første, så jeg er gået i gang med endnu en.

Den kræver dog lidt af mig. Jeg skal have lært nogle nye hækleteknikker. Jeg har fx aldrig prøvet at hækle med to farver, hvor farverne skifter i en kreds.
Desuden har jeg haft en lille udfordring med at forstå opskriften, men nu er den sten ryddet af vejen. Jeg er spændt på, om jeg når til vejs ende med den og ikke mindst med det garn, jeg har valgt. Jeg tror, det er lidt for tykt, men nu arbejder jeg mig fremad, og hvis det ikke duer, må jeg jo bare pille det  hele op. Så er jeg blevet den erfaring rigere.

Jeg håber dog, det går, for jeg er ret vild med pink og grå sammen.


8 kommentarer:

  1. Det ser virkelig spændende ud, du er jo bare så dygtig til at hækle,

    SvarSlet
  2. Intarsia-hækling. Så kan du lave de vildeste og fedeste mønstre.
    Spændende hvad der dukker frem på din nye hue. Håber den
    trods tykkelsen bliver ok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så kom der da lige et fagudtryk på ;-) Jeg synes ikke, det var så svært, da jeg først kom i gang. Desværre er tykkelsen ikke ok....

      Slet
  3. Spændende hvordan det ender :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, desværre ikke til min tilfredsstillelse.

      Slet
  4. Ser godt ud. De huer er bare saa soede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med dem og er klar til at afprøve dem allesammen, men et skridt ad gangen ;-)

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.