søndag den 30. marts 2014

Skal vi være pennevenner?



Det er ingen hemmelighed, at jeg var ret begejstret for Julepyntsudvekslingen, som jeg deltog i i december. Derfor tog det mig ikke lang tid at beslutte, at jeg gerne vil være med i Tråd og garn, som Astrid fra Rock & Roll Hausfrau og Carina fra Den Lilla Elefant er ophavskvinder til.

"Reglerne" er således:

- Aktiviteten løber over 6 måneder med start i maj
- Man skal sende 2 pennevenpakker om måneden
- Temaet er "Tråd og garn", så derfor skal pakkerne indeholde et eller andet element af håndarbejde.

Det, der sendes, behøver ikke at være tidskrævende eller kompliceret. Jeg har allerede nogle ideer i ærmet, som jeg glæder mig til at komme i gang med.

Hvis du skulle have lyst til at deltage, kan du læse mere hos Rock & Roll Hausfrau og hos Den Lilla Elefant, hvor du også kan tilmelde dig. Tilmeldingsfristen er 22. april.

Måske bliver vi pennevenner?

3 kommentarer:

  1. Det er bare rigtig dejligt, at du deler! OG at du også deltager. Jeg glæder mig så meget til at komme i gang.
    Knus og god søndag!

    SvarSlet
  2. Så har jeg lavet et indlæg du kan se på min blog
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig spændende, måske melder jeg til det. Må ind og læse.
    God søndag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.