torsdag den 24. april 2014

Status på mit aprilprojekt

Mit aprilprojekt er at producere noget påskepynt, og selv om påsken er overstået, skal haren stadig laves færdig. Desuden synes jeg, det en sød model.

Lige nu ser arbejdet sådan ud:



Det er hurtigt at se, at der mangler en arm. Den har jeg gang i i skrivende stund. Der mangler så næse, tænder, øjne, pupiller og tænder.
Selv kan jeg godt lide min ide med at hækle sålerne under fødderne i pink. Min plan er, at de lige kan "titte frem".

I aften skal jeg se Gintberg og derefter Germany's Next Topmodel, så mon ikke jeg når videre med arbejdet.

4 kommentarer:

  1. Den bliver da super fin. Jeg kan også godt lide din ide med at sålerne skal være pink. Dine fast masker ser altså rigtig smukke og ensartede ud. Smukt arbejde synes jeg.
    Glæder mig bestemt til at se mere af dit apr. projekt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen! Det er altid dejligt at få at vide, at det ser ensartet ud. Jeg er nemlig frygtelig kritisk, hvad sådan noget handler om.

      Slet
  2. Det bliver en fine hare du laver - sjovt jeg er ved at lave den samme hare bare i lyse grøn men den kan du følge du jeg får sat et indlæg ind. :)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.