fredag den 16. maj 2014

Jeg bliver jo nødt til...

... at have nogle fine klistermærker til at pynte mine kuverter med, ik!

Jeg har på Instragram set, hvor fint "man" pynter kuverter og pakker med maskingtape og flotte neonklistermærker, så jeg blev simpelthen nødt til at aflægge Søstrene Grene et besøg.

Jeg kom dog ud af butikken med mere end det, jeg havde planlagt, men det kan jo ske. Jeg købte 4 forskellige pakker med neonklistermærker, og så røg der også en pakke med 4 forskellige neonglimmer og en pakke brodertråd i kurven. Jeg aner ikke, hvad jeg skal bruge glimmeret til, men det lå og glimtede så flot inde i butikken.





14 kommentarer:

  1. Hvor skønt. Man må aldrig - som i never - gå ned på manglende dippedutter og dingenoter:-)
    Og glimmer - man ved aldrig, hvornår det kommer handy:-)

    SvarSlet
  2. Haahaha ja den kender jeg godt med at få lige lidt ekstra med i kurven end man oprindelig havde planlagt og det sker bare HVER gang jeg er i den butik :D
    Men lækre sager du har fundet, kan godt forstå du også lige puttede glimmeret i kurven - det skal du nok få brug for lige pludselig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må simpelthen være fordi, der findes ting, der af sig selv hopper ned i kurven. Det tror jeg :-D

      Slet
  3. Sikke dejlige ting, du har fået købt, og ja du er ikke ene om at gå tomhændet ud af SG

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også lækre ting. Jeg har været henne og beundre dem et par gange. Jeg kommer nok til at bruge nogle af dem allerede i morgen, da jeg er færdig med "første sending" pennevennepost til "Tråd og Garn".

      Slet
  4. Uuuuuh, man kan simpelthen ikke gå tomhændet ud fra Søstrene Grene - og da slet ikke uden neonklistermærker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, og man får faktisk mange for pengene.

      Slet
  5. Sikke nogen fede ting. Jeg kan godt forstå det glimmer hoppede ned i kurven. Det er da for fedt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig for fedt! Jeg må se, hvad man kan bruge sådan noget glimmer til. Sikkert noget med lim.

      Slet
  6. Jeg er spændt på, hvad du synes om broderi-garnet fra SG... Jeg sværger til DMC og har haft dårlige erfaringer, når jeg har prøvet andet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. DMC - er det ikke det, som Panduro forhandler? Jeg har ikke så meget erfaring med broderigarn. Jeg har for længe siden købt en stor pakke med mange forskellige farver i Netto. Jeg har brugt det som sytråd. Jeg delte det i færre tråde. Ellers har jeg heller ikke rigtig brugt det.

      Tak fordi du delte dine erfaringer!

      Slet
  7. Haha, jeg kan heller ikke pille snitterne fra klistermærker, især ikke når man er i Søstrene Grene eller Tiger.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rart at vide, at der findes andre svage sjæle :-D

      Slet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.