fredag den 21. november 2014

Mere hæklet julepynt

Der er gået julepyntshækling i den herhjemme. Det er meget hyggeligt, og jeg tror, det er første gang, at jeg har fået hæklet så meget julepynt.

Jeg har hæklet endnu 4 juletræer efter egen opskrift. De skal sendes af sted til en glad modtager i løbet af weekenden.




Jeg har også fået hæklet flere små hjerter. De her skal bruges som servietringe. De tager ikke lang tid at lave, og de skal passe til et julebord, som skal pyntes efter temaet "klassisk jul".





9 kommentarer:

  1. De er bare så flotte Anita og du kan tro, jeg stadig er glad for mine

    SvarSlet
  2. De er SÅ fine dine juletræer, Anita. Åh, der er så meget, jeg gerne vil op til jul! Jeg må simpelthen lave jul i juli til næste år, så jeg kan nå det hele.

    SvarSlet
  3. Dine juletræer er så fine - og sarte i udtrykket, når de er hvide.
    De røde hjerter er bare skønne og en af de ting, som jeg forbinder med "nostalgisk jul".

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig så meget til at modtage mine træer. De vil passe godt til Anjas hvide hjerter.
    Mit juletræ bliver sååååå flot i år ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også sikker på det, det gør!

      jeg er i fuld gang med dine træer!

      Slet
  5. Hej Anita.

    Sælger du af dine ting? Jeg kunne f.eks. godt være interesseret i nogle hæklede julehjerter?

    Mange hilsner
    Sandra

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.