onsdag den 27. december 2017

Endnu en udgave af Charlottes Yndlingssjal er på pindene

Igen er jeg i gang med Charlottes Yndlingssjal (Det, som før hed Red Barnet-sjalet). Det er designet af den dygtige Charlotte Kaae

Jeg er stor fan af det lækre alpakkagarn Pus fra Du Store Alpakka. Det er så blødt og lækkert! Jeg har denne gang strikket sjalet i gul.

Lige som sidst strikker jeg blondekanten i en kontrastfarve. Jeg har valgt Mayflowers Party-garn, en tråd Arwetta Classic og en tråd af effektgarnet Bling med palietter - også fra Du Store Alpakka. Jeg elsker, at der er knald på farverne og gerne med bling og glimmer. Det bliver der!

Mayflower Party-garnet er ikke helt så nemt at arbejde med, da den består af flere tråde, men blondekanten tager langsom form.

GemGem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.