lørdag den 30. november 2013

"Hæklet Julepynt"-Give Away

I forbindelse med at julemåneden nu banker på døren, og vi i morgen fejrer 1. søndag i advent, er jeg kommet i gavehumør.


Jeg forærer et eksemplar af Maja Hansens nye og meget aktuelle bog "Hæklet Julepynt". Jeg købte i går en til mig selv, men syntes også, at min læsere skulle have mulighed for at få fingre i en, så der røg to i kurven.

Det er en sød lille bog, som indeholder mange søde hæklede julepyntsmodeller. Jeg er ret vild med Englen Esther.


En anden favorit er Jomfru Maria. Jeg kan godt lide hendes "vinterlook".


Derudover er der også noget for dem, der er til det helt klassiske i form af rensdyr og stribede bolsjestokke.




Man er ikke i tvivl om, at det er Maja Hansen, der står bag. Hendes stil med blandt andet store, runde øjne i filt er meget karakteristisk og charmerende!
Du kan besøge Maja Hansen på hendes egen blog, og der se flere af hendes kreationer.


For at komme i betragtning til bogen skal du have adresse i Danmark. Du kan deltage med lodder efter følgende model:

1 lod = kommentar på dette indlæg - husk at skrive din mailadresse i din kommentar, hvis du ikke har en blog.

2 lodder = en kommentar på dette indlæg + være tilmeldt som fast læser, enten med Google Friend Connect eller via Bloglovin' eller begge dele. 

3 lodder  = en kommentar på dette indlæg + være tilmeldt som fast læser + linke til min give-away på din blog. Du må gerne bruge billedet.

4 lodder  = en kommentar på dette indlæg + være tilmeldt som fast læser + linke til min give-away på din blog (Brug gerne billedet) + skrive et indlæg om denne give-away på din blog. Husk at linke til dit blogindlæg i din kommentar. 

Skriv i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med. 


*Vinderen findes den 13. december*


Det med småt: For en god ordens skyld informerer jeg lige om, at hverken bogen eller indlægget  er sponsoreret, men er 100% en gave fra mig til mine læsere  <3

102 kommentarer:

  1. Den er så fin, den bog, så den vil jeg gerne vinde. Tusind tak, fordi du vil forkæle os læsere med den.

    Jeg deltager med to lodder. Senere smider jeg et link til denne giveaway, selv om det ikke giver noget lod. Men måske flere læsere til bloggen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, altså et link på FB, ville jeg have sagt. Det går jeg ind og gør nu :)

      Slet
  2. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Og håber og krydser fingre for at jeg bliver den heldige.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Snupper 3 lodder og krydser, hvad krydses kan - for der er da nogle fine ting deri ;)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Den vil jeg gerne vinde. Jeg deltager med 3 lodder. Følger dig her og der og linker til din Give Away fra min blog.

    SvarSlet
  6. Det er da overkommeligt hækleprojekter til en nybegynder ;-) deltager med to lodder

    SvarSlet
  7. Årh de er søde! Får helt lyst til at lære at hækle - vandt jeg, måtte jeg lokke min mor til at hækle hele bogen;)

    SvarSlet
  8. deltager med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :) Krydser fingre :)

    SvarSlet
  10. 1 lod :)
    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Deltager gerne med et lod
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 2 lodder.
    x x x for at jeg bliver den heldige.

    SvarSlet
  13. Deltager gerne med et lod
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  14. 2 lodder til mig :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 2 lodder

    Hilsen Malene

    lindegaarden@hotmail.dk

    SvarSlet
  16. Jeg vil super gerne være med. Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  17. Jubiii - hvor er det en fin give away! Jeg snupper 2 lodder og krydser alt, hvad der kan krydses!

    SvarSlet
  18. jeg vil osse gerne vinde den bog

    SvarSlet
  19. Skøn gave:-) jeg er med, med to lodder!

    SvarSlet
  20. Dejlig Give away :) Det må da lige være en bog for mig, der elsker små hæklerier :)
    Følger dig og linker på min blog = 3 lodder :)

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-) Glædelig jul. mvh Marie

    SvarSlet
  22. Den er så fin og sød - med skønne hæklerier :-) ønsker bogen må komme hjem til mit hæklegarn i min garn kurv :-)
    Deltager med 2 lodder :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  24. Vil meget gerne deltage med 2 lodder ;)

    SvarSlet
  25. Fandt dig gennem Zoomsnoren. Fin blog du har. Hendes boeger...for geniale. Jeg er 100% med paa to lodder. og tak for det.

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med to lodder:-) Elsker de fine dyr<3 Kh Trine /Trinestevn (a) yahoo . dk

    SvarSlet
  27. Går All inn og deltager med 4 lodder !!

    ihhh vil sååå frygtelig gerne vinde denne skønne bog!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    link og indlæg kommer på bloggen
    www.regnbuemig.blogspot.dk

    xxx for at jeg er den super duper heldige vinder!!

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 4 lodder - det kunne være fedt at vinde bogen - især efter at have bladret i den sidst, jeg var i Panduro!

    Jeg er fast læser, skriver en kommentar, har linket til din give-away og har skrevet et indlæg om din give-away her:
    http://zoomsnoren.blogspot.dk/2013/12/give-away-hos-photomusen.html

    SvarSlet
  29. Vil være super fedt at vinde ;-) rigtig søde og kære figurer ;-) så ja tak til mig ;-)
    Lene
    Hersom.lene@jubii.dk

    SvarSlet
  30. Jeg vil rigtig gerne vinde denne bog. Jeg tror mine børn vil nyde de flotte ting jeg vil kunne få hæklet.
    Jeg deler på fb, melder mig son læser - giver det så 3 lodder;-)

    SvarSlet
  31. Kære Anita
    Så er jeg også hoppet med på legen og deltager med 3 lodder. Kunne virkelig godt tænke mig den lille skønne bog :-)
    http://tangsunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet
  32. Spændende, virker som en bog også jeg kan være med til. Har ikke de store færdigheder, men med et lille barnebarn skal jeg gerne igang...Så deltager ultra gerne med Max lodder...
    Mvh Linda Pedersen
    linda59@godmail.dk

    SvarSlet
  33. Jeg vil mægtigt gerne være med på 2 lodder :o)

    Jeg er ikke så skarp til at hækle endnu, men jeg vil gerne blive bedre - denne bog kunne bestemt få mig til at kaste mig over hæklenålen :o)

    SvarSlet
  34. følger som fast læser og synes det er en super god side du har, fine diy = 2 lodder

    SvarSlet
  35. Sikke en fin lille bog. Skynder mig at deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  36. Den vil jeg så gerne eje.
    2 lodder.

    SvarSlet
  37. Skønt, hvis jeg kunne vinde denne dejlige bog. Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  38. Dejlig bog - den kunne nok få en god plads hos mig.
    Deltager med 4 lodder
    http://casagrau.blogspot.dk/2013/12/en-rigtig-jule-give-away-hos-photomusen.html

    SvarSlet
  39. Deltager med 3 lodder i din skønne give away og håber at være heldig :)

    SvarSlet
  40. Jeg er med. Alle 4 lodder :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  41. MUMS jeg er med på 2 lodder

    God julehygge

    SvarSlet
  42. Jeg er da med på 2 lodder, for den gad jeg da godt eje. Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  43. Jeg snupper 2 lodder, har lige tilmeldt mig som fast læser, hvorfor er jeg ikke stødt på din blog før?

    SvarSlet
  44. Den vil jeg rigtig gerne eje, så jeg kan lave mit eget fine julepynt og pynt til mit kommende barns værelse:)
    Er med med 2 lodder.
    Mvh Pia
    Pbrohus@yahoo.com

    SvarSlet
  45. Åh den vil jeg meget gerne vinde! Deltager med et lod og krydser fingre. charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  46. jeg er med. 1 lod til mig, da jeg følger med via en anden rss-reader.

    SvarSlet
  47. 2 lodder til mig :) Ser frem til at følge dig :) kh Pia

    SvarSlet
  48. Jeg deltager med 2 lodder :-) Sikke en fin gave :-)

    SvarSlet
  49. Jeg deltager med 2 lodder :-) Sikke en fin gave :-)

    SvarSlet
  50. Jeg deltager med to lodder - og krydser alt hvad jeg kan! Super lækker gave!

    SvarSlet
  51. Jeg deltager med to lodder - og krydser alt hvad jeg kan! Super lækker gave!

    SvarSlet
  52. Jeg skal da lige nå og være med....hapser lige 3 lodder og krydser poterne :)

    SvarSlet
  53. Jeg deltager med to lodder og venter i spænding. Mega fed give-away. :)

    rikkeboel@hotmail.com

    SvarSlet
  54. 2 lodder til mig :)
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.